Lite dietsnack.. dagens mat intag, mest för att hålla koll på det själv. Bläddra förbi om det är tråkigt ^^

frukost: smoothie på hallon/jordgubbar/några skivor banan och lättmjölk
lunch: ugnsbakad laxfilé (inget tillbehör)
middag: pastasallad med kyckling (med pasta men utan dressing)
+ 3 st jordgubbar
+ ett antal glas vatten/fun light saft

dagens kalori intag: ca 600-700 skulle jag tippa på. är osäker på pastasalladen. men men, det är bra ändå. jag är nöjd. det är faktiskt inte så svårt när man kommit igång.

dagens träning:
100 situps, 30 armhävningar, 45 rygglyft, 30 benböj. massa spring upp och ner i vår trapp hehe när jag fixade med grejer under dan..(försöker göra lite träning även om jag bara är hemma och inte på gymmet)


Vågen visar minus än så länge.. så det är ju bra det med :) Inte så mycket, men något kilo.. har bara vart på dieten i typ 3 dagar än så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0