NYLIGEN SETT PÅ BIO



Den här såg jag & Emma igår och den var såå rolig haha.. utöver filmen så garvade vi också iofs åt allt och jag lyckades spilla ut emmas fulla cola haha så vi fick hämta mopp och börja MOPPA inne på bion hahahahah.... Okej, åter till filmen: det är sån otrolig nostalgi att ens se sarah jessica parker på bio duken (GUD VAD JA LÄNGTAR TILL SATC 2 KOMMER!!!!!!!!!!!). Och tillsammans med Hugh blir det en rolig, grym film. Tjejfilm dock skulle ja säga.




Asså avatar.... den går inte o beskriva med ord.. det är en OTROLIG film. Jag satt och gapade och sa saker rätt ut på bion haha för den var så bra, man var heeelt inne i den. Så otroligt snyggt gjord. Fin berättelse. Amazing helt enkelt. Ska lätt se den i 3D i sthlm när vi åker upp på Sebastians dopi februari. MÅSTE SES PÅ BIO!

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

åh. jag MÅSTE se de här båda!!! :)

2010-01-10 @ 17:18:40
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0