Onsdag morgon


(bild tagen igår)

Godmorgon folket!

Idag väntar en dag på universitetet med föreläsning av min coola professor i litteraturvetenskap lars-åke skalin! Så det ska bli kul! Sen sticker jag till gymmet med emma är det tänkt om hon mår tillräckligt bra. Sorry för dålig uppdatering men så är det ibland. Vissa dagar har man lust, andra inte.

(fan det är hårspray över hela min dator!!! :P sprayade visst ner den igår när jag fixa håret haha... damp också... )

Annars då? Själv är jag klar typ en timme innan jag ska åka så.. jag har ju lite tid över :P Gick upp imorse och gjorde mig en hallon/jordgubb/banan smoothie som jag sedan tryckte i mig.. usch vad jag inte var sugen. Men går på diet nu så det var bara att få ner den. Väldigt mättande så det blev min frukost. Vågen visar minus 1 kg denna vecka så det är finfint. Ska ta 5 kg i taget. =) snart får jag köpa en ny garderob... (hoppas jag) haha!

Okej nu svamlar jag... whatever. Hoppas ni får en bra onsdag iaf :) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0