Sorry för dålig uppdatering

Hej allihopp!


Fan "thailand-tagent-bordet" sitter fortfarande kvar i fingrarna, ni vet när man har lärt sig något utlänskt tagentbord och hur deras knappar sitter jämfört med vårt... Det är skit jobbigt för jag trycker hela tiden på caps lock haha.. jaja, största I-landsproblemet eller vad?

Idag har ja & malin & emma vart och tränat. Det gjorde vi igår och för nån dag sen också. Vi har vart duktiga den här veckan och kommit igång med träningen ihop nu. Det är ju obviously lättare och göra det tillsammans. På tisdag ska jag och malin köra Ki-Boxning :D Det ska bli skitkul! Spännande. Har aldrigt vart på det förut.

Sen har mamma & pappa varit här på besök och fikat, mycket trevligt :) har duschat & lagat mat och snart kommer emma över en stund. Lägenheten är alldeles kall för balkongdörren stod öppen när jag var på gymmet så att harry kunde gå ut o leka i snön.. haha .. damp kallt..


Jaja nu måste ja röra på mig.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0