The Diet is going well


Dieten går bra än så länge..! Dagens intag brukar bestå av frukt, smoothies på frukt & mjölk, kyckling, vatten, te. Tar även vitaminer för att få i mig allt viktigt när jag äter lite konstigt nu. Har funkat bra i 3 dagar än så länge..:P haha.. be till gud att det fortsätter gå bra för mig.. Försöker få i mig så lite kalorier som möjligt, men ändå ändå något till frukost, lunch och middag. Det svåraste är att dricka så mycket som man behöver när man äter lite. Men men. Jag kämpar på!

Nu är det beach 2010 som gäller

UPDATE: Självklart äter jag grönsaker också ... :P glömde skriva det bara. äter ju sallad och sånt. hehe.. puss

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Nilo! Jag saknar dig! Vi MÅSTE ses snarast, du behöver peppa mig för att köra på denna diet. Jag vill få bort lite jävla ASS! :P så jag kommer i några jeans utan problem igen, jeans jag kom i utan problem i november. doh!



LOVE YOU!

2010-01-21 @ 14:48:04
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Lina

Gumman du som älskar grönsaker, varför äter du inte de? Grönsaker måste ju vara 100 gånger bättre än bara frukt. Frukt är ju sött. Puss <3

2010-01-21 @ 17:09:58

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0