TODAY WAS A GOOD DAY!

  • Tränat och svettats som en galning med emma & sofie
  • Fixat CSN inför plugget som börjar snart
  • Rensat garderoben på allt junk (igen hehe) 
  • Tittat på schemat för plugget, det ser riktigt bra ut! första tentan är efter en månad
  • Letat efter vilken kurslitteratur jag ska ha, utan något vidare resultat. Hittar bara gamla kursplaner med biljoner böcker på. Ho ho mamma det blir mycket och betala om du ska köpa min kurslitteratur...
  • Ta en låååång dusch och känna mig riktigt nöjd med dagen..


Tro det eller ej men nu längtar jag faktiskt till skolstarten haha... det är spännande som tusan :D Det börjar den 18:e, alltså nästa måndag. Måste köpa block.. och pennor :D haha! knäppt. Länge sen man gjorde sånt. Lalalalaaaa I'm sooo exciteed and I juuust can't hiiideeee it lalalalaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0